Οδηγούσε στην Εθνική με το καπό σηκωμένο – «Ήταν ατύχημα», είπε η εταιρεία

4 hours ago 4

Ένα πραγματικά επικίνδυνο περιστατικό σημειώθηκε στην Εθνική Οδό, όταν οδηγός εταιρικού οχήματος εντοπίστηκε και καταγράφηκε σε βίντεο να κινείται με το καπό του αυτοκινήτου σηκωμένο.

Στο βίντεο του Live News, ο οδηγός φαίνεται να σκύβει μπροστά μιας και είχε περιορισμένη ορατότητα, και να προσπαθεί να δει τον δρόμο μέσα από κάποια οπή που άφηνε το καπό.

Το όχημα ανήκει σε εταιρεία, ενώ οι εμπλεκόμενοι φέρονται να υποστηρίζουν πως «επρόκειτο για ατύχημα».

«Ήταν ατύχημα, ήταν πολύ επικίνδυνο. Πάλι καλά, όλα είναι καλά. Έσπασε το καπό και άνοιξε και έγινε όλο αυτό. δε γνωρίζουμε πώς συνέβη. Ήταν μόνος του ο οδηγός στο αυτοκίνητο και έκανε στην άκρη», ανέφερε στο σημερινό (27.06.2025) Live News εκπρόσωπος της εταιρείας. 

Το βίντεο-ντοκουμέντο καταγράφηκε από διερχόμενους οδηγούς οι οποίοι φυσικά θα έμειναν άναυδοι…

Σε άλλο περιατατικό, ο οδηγός στρίβει από Συγγρού προς Αθήνα. Στο χέρι κρατάει μία βαλίτσα και όχι δεν φαίνεται να ρολάρει αλλά την κρατάει πάνω από το έδαφος, έτσι βέβαια οδηγεί με το ένα χέρι με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια του αλλά και για την ασφάλεια όλων των άλλων οδηγών στον δρόμο.

Το ερώτημα θα έλεγε κανείς είναι πώς γίνεται σε ένα τόσο κομβικό σημείο σε δύο μεγάλες λεωφόρους, την Παραλιακή και την Συγγρού ουδείς, ούτε από κάμερα ούτε από περιπολία, να μην έχει δει το θέαμα σε βίντεο από τα «Παραπολιτικά».

Ίσως όμως και να μην είναι αυτό το μεγάλο ερώτημα, αλλά το ερώτημα να είναι άλλο, από την στιγμή δηλαδή που η βαλίτσα δεν έχει ρόδες αλλά ούτε και πόδια ως τι την κατατάσσει ο ΚΟΚ, πεζό ή όχημα;

Κύπρος

Ιπτάμενα χαλιά θα έλεγε κανείς πως είναι υπερβολή, ιπτάμενα στρώματα όμως; Στην Κύπρο το είδαμε και αυτό, παπάκι σε ρόλο μεταφορικής με το στρώμα να ίπταται του εδάφους και να είναι στην πλάτη των δικυκλιστών. Το στρώμα αυτό θα μπορούσε σαφώς να είναι σωτήριο στην περίπτωση που κάποιο άλλο όχημα έπεφτε στο μηχανάκι, καθώς θα έπεφτε κυριολεκτικά στα μαλακά.

Τα προβλήματα, από την άλλη, μιας τέτοιας μεταφοράς δεν είναι λίγα, όχι δεν αναφερόμαστε στον ΚΟΚ, στα θέματα ασφάλειας και τους κινδύνους για ατύχημα, αλλά στην κατανάλωση που προφανώς θα αυξηθεί, στην αεροδυναμική που χαλάει και στις πολλές δυσκολίες που θα αντιμετώπιζε αυτή η ιδιότυπη μεταφορική πρακτική στα στενά δρομάκια πολλών νησιών ακόμα και της Μυκόνου.

Αγρίνιο

Θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει πως ο ΚΟΚ τονίζει την ανάγκη ο οδηγός να έχει συνεχή έλεγχο του δρόμου όμως η τεχνολογία με τα σύγχρονα συστήματα της σίγουρα θα δώσει και σε αυτό την λύση ενώ ήδη πολλά οχήματα έχουν ραντάρ αποτροπής σύγκρουσης.

Σίγουρα τέτοια τεχνολογία δεν υπάρχει σε αυτή την περίπτωση όπου στο Αγρίνιο ένας οδηγός που προφανώς δεν ελέγχει το όχημα του. Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά κάνει σάρωση των τραπεζοκαθισμάτων αλλά προφανώς αυτή δεν ήταν η πρόθεση του.

Μας θυμίζει πως στην Ελλάδα ούτε στο πεζοδρόμιο οι πεζοί δεν είναι ασφαλής.

Παγκράτι

Η ατμοσφαιρική ρύπανση δεν είναι αστείο, όσο βέβαια πάμε πιο ψηλά τόσο ο αέρας γίνεται πιο καθαρός, κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και αυτός ο οδηγός στο ταλαιπωρημένο από την ατμοσφαιρική ρύπανση και το νέφος Παγκράτι.

Η μπουγάδα απλώθηκε στην οροφή και περιμένει να στεγνώσει, ίσως μια ελαφρά κίνηση του αυτοκινήτου να έκανε την διαδικασία πιο γρήγορη ίσως και όχι.

«Τα πράγματά μου είναι, τα ρούχα μου στον δρόμο που κοιμάμαι 9 μήνες. Ο κύριος που είχε το σπίτι και το κληρονόμησε η ανιψιά του ήθελε να μου ανεβάσει το ενοίκιο, αλλά δεν τα βρήκαμε γιατί την είχα αφήσει και έναν μήνα  απλήρωτη για κάποιο λόγο και δεν μου έδωσαν τα επιδόματα, γι’ αυτό δεν την ξαναπλήρωσα και μου έκανε έξωση. Εγώ ούτως ή άλλως σε λίγο καιρό έχω σπίτι να μείνω χωρίς ενοίκιο, δεν υπάρχει ζήτημα. Ποιος θα μου πει στο αυτοκίνητό μου τι θα βάλω; Ό,τι γουστάρω μπορώ να βάλω. Αυτοκίνητό μου είναι ότι θέλω κάνω. Σταματημένο είναι, από πάνω τα έχω για να στεγνώσουν».

Όσο για τους άλλους Παγκρατιώτες είναι άγνωστο αν θα ακολουθήσουν το παράδειγμα, κάποιες ιστοσελίδες πάντως λένε πως το όχημα είναι σε ακινησία οπότε αν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον απλά έχει αλλάξει χρήση κι από κινητό έγινε ακίνητο.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τονιστεί ότι ενέργειες σαν αυτές βάζουν σε κίνδυνο τους χρήστες του δρόμου.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-