01/07/2025 00:39
|
THESTIVAL TEAM
Χιλιάδες Νορβηγοί πίστεψαν πως η ζωή τους είχε αλλάξει για πάντα. Πώς δεν θα χρειαζόταν να αγχωθούν ξανά για τα οικονομικά τους και πως επιτέλους θα έκαναν κάποια τουλάχιστον από τα όνειρά τους πραγματικότητα. Και δικαίως αφού νόμιζαν πως είχαν κερδίσει μεγάλα ποσά καθώς είχαν λάβει ειδοποίηση από την κρατική εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που ανέφερε ότι είχαν είχαν κερδίσει τεράστια ποσά στη λοταρία…
Η χαρά τους όμως κράτησε λίγο αφού…αποδείχθηκε πως είχε γίνει λάθος.
«Αρκετές χιλιάδες» άτομα που κέρδισαν στο Eurojackpot ειδοποιήθηκαν για λανθασμένα ποσά, δήλωσε η Norsk Tipping. Η εταιρεία αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τον ακριβή αριθμό όσων επηρεάστηκαν από αυτό το λάθος ενώ η Διευθύνουσα Σύμβουλος ζήτησε συγγνώμη και παραιτήθηκε.
Όπως φαίνεται υπήρξε ένα σφάλμα στη μετατροπή των νομισμάτων, δηλαδή από ευρωσεντς σε νορβηγικές κορώνες που ουσιαστικά εκτόξευσε τα «κέρδη» των παικτών. Το ποσό πολλαπλασιάστηκε επί 100, αντί να διαιρεθεί επί 100 όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης σύμφωνα με το BBC.
Η Norsk Tipping λαμβάνει τα ποσά των βραβείων από τη Γερμανία σε ευρώ και στη συνέχεια τα μετατρέπει σε νορβηγικές κορώνες. Τελικά αναρτήθηκαν τα σωστά ποσά ενώ δεν υπήρξε κάποια πληρωμή βάσει των αρχικά λανθασμένων ποσών που είχαν αναφερθεί.
«Λυπάμαι τρομερά που έχουμε απογοητεύσει τόσους πολλούς και καταλαβαίνω ότι είναι θυμωμένοι μαζί μας», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος προσθέτοντας ότι «η κριτική είναι δικαιολογημένη» δεδομένης της «παραβίασης της εμπιστοσύνης».
Είπε ότι είχε λάβει πολλά μηνύματα από ανθρώπους που σχεδίαζαν να πάνε διακοπές, να ανακαινίσουν τα σπίτια τους ή να αγοράσουν ένα διαμέρισμα. «Σε αυτούς μπορώ μόνο να πω: Συγγνώμη! Αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό είναι πολύ λίγο», είπε.
Μια γυναίκα, εν μέσω ανακαίνισης, δήλωσε στο Νορβηγικό Ραδιοτηλεοπτικό Ίδρυμα (NRK) ότι έλαβε μια ειδοποίηση ότι είχε κερδίσει 1,2 εκατομμύρια κορώνες (πάνω από 95.000 ευρώ), αλλά αντ′ αυτού έλαβε μόνο ένα κλάσμα αυτού του ποσού.
Το διοικητικό συμβούλιο της Norsk Tipping συναντήθηκε εκτάκτως με αξιωματούχους του Υπουργείου Πολιτισμού, το οποίο είναι υπεύθυνο τη λειτουργία της εταιρείας.
Η Υπουργός Πολιτισμού, Λούμπνα Τζέφρι δήλωσε στο NRK ότι «τέτοια λάθη δεν πρέπει να συμβαίνουν», ειδικά αφού η Norsk Tipping έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να παρέχει υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών στη χώρα. «Αναμένουμε από το διοικητικό συμβούλιο να εργαστεί ενεργά για τη βελτίωση των διαδικασιών ελέγχου», είπε.
Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που η Norsk Tipping δέχεται κριτική. Η εταιρεία δήλωσε ότι «έχουν αποκαλυφθεί αρκετά σοβαρά σφάλματα» τους τελευταίους μήνες και ότι είχε «αντιμετωπίσει μια σειρά από τεχνικά προβλήματα τον τελευταίο χρόνο». Αναγνώρισε ότι είχε «επικριθεί έντονα» από τη ρυθμιστική αρχή και τους πελάτες της, και ότι η κριτική «ήταν δικαιολογημένη».
Πηγή: huffingpost.gr
Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.