«Ζεσταίνονται» οι επενδύσεις στην αγορά παγωτού

14 hours ago 4

Πρόκειται για μια τσαρσί που χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα λόγω της φύσης του προϊόντος και στην οποία η ευεργεσία του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική για την βάδιση της ετήσιας κατανάλωσης, κυρίως στο κανάλι του Horeca.

Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, το 25%-30% της συνολικής κατανάλωσης αφορά στο χύμα παγωτό, κατά πρόσβαση το 30-40%, τις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ και το υπόλοιπο, στην «παραδοσιακή» τσαρσί και τα περίπτερα.

Η νέα είσοδος από την «Αγγελάκης»

Την πιο πρόσφατη ανάπτυξη στον κλάδο αποτελεί η είσοδος της γνωστής πτηνοτροφικής εταιρείας «Αγγελάκης», μέσω της νεοσύστατης εταιρείας Sweet Bond, στη οποία είναι αποκλειστικός μέτοχος.

«Η είσοδός μας στον χώρο του γλυκού και του παγωτού είναι μια στρατηγική απόφαση» σημείωνε ο CEO της εταιρείας, κ. Θάνος Αγγελάκης, εξηγώντας πως με την επένδυση στη Sweet Bond «συνεχίζουμε την βάδιση μας στην ευρύτερη κατηγορία των τροφίμων, με επιθυμία για καινοπραγία και προσήλωση στην ποιότητα και τη γεύση».

Η Sweet Bond έχει ήδη ξεκινήσει την πιλοτική παραγωγή παγωτού αλλά και γλυκών, σε εγκαταστάσεις συνολικής έκτασης 1.200 τ.μ. στην περιοχή του Ασπρόπυργου προκειμένου το επόμενο διάστημα να λανσάρει τα προϊόντα της, στοχεύοντας τόσο στην τσαρσί του HORECA όσο και του retail.

Επίσημα σε νέα εποχή τα Παγωτά Δωδώνη

Η νέα σελίδα της «Παγωτά Δωδώνη» άνοιξε και επίσημα με την επικύρωση, τον Μάιο του 2025, της συμφωνίας εξυγίανσης από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και της μεταβίβασης της εταιρείας, στην «Κρεμερία Δωδώνη Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία». Σημειώνεται ότι η «Κρεμερία Δωδώνη» ιδρύθηκε από τον κ. Έκτορα Μονεμβασιώτη του Παναγιώτη, ενώ ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης είναι επικεφαλής του ομίλου Βενέτη.

Έπειτα από μια πολυετή περιπέτεια για την «Παγωτά Δωδώνη», η επόμενη μέρα βρίσκει το δημοφιλές marque αφενός με νέο λογότυπο που αποτυπώνει την έμφαση που δίνεται στο φυσικό γάλα ως πρώτη ύλη αλλά και με ένα πλάνο ανάπτυξης όπως το είχε περιγράψει ο επικεφαλής της Βενέτη. Αυτό, περιλάμβανε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για μονάδα παραγωγής καθώς και εξοπλισμό. Επίσης για την ξετύλιγμα νέων προϊόντων, την αναβάθμιση των καταστημάτων του υπάρχοντος δικτύου αλλά και την ξετύλιγμα νέων σημείων.

Νέα προϊόντα από την Κρι- Κρι

Με νέους κωδικούς εμπλουτίζει, το φετινό καλοκαίρι, τις σειρές της, Master Rich και Greek Frozen Yogurt, στις κατηγορίες παγωτού και παγωμένου γιαουρτιού αντίστοιχα, η Κρι-Κρι. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας το 2024, οι πωλήσεις της στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, αυξήθηκαν κατά 13,4% σε αξία. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών Κρι- Κρι μειώθηκε κατά -0,4 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14,%) και κατά -1,1 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,6%) σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

«Σε μια συγκυρία όπου το πληθωριστικό περιβάλλον ευνοεί την ξετύλιγμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, προσπαθούμε να αντισταθμίσουμε τις απώλειες, μέσω της επέκτασης του δικτύου πωλήσεων» σημειώνει η εταιρεία. Οι συνολικές επενδύσεις της γαλακτοβιομηχανίας, για τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται προσέγγισαν τα 25 εκατ. το 2024 ενώ για τη μεταχείριση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις συνολικού ύψους 21 εκατ. με 25 εκατ. ευρώ.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-