Η Αθηναϊκή Ριβιέρα και συγκεκριμένα ο υψηλής αισθητικής χώρος του Domus (τα Αστέρια Γλυφάδας) υποδέχθηκαν την εκθαμβωτική εκδήλωση «The BMW Oikos» από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2025, την οποία διοργάνωσε με επιτυχία το BMW Group Hellas.
VIP προσκεκλημένοι και πελάτες, συνεργάτες, αντιπρόσωποι και δημοσιογράφοι είχαν την τιμή να παραβρεθούν σε μία μοναδική εκδήλωση που συνδύασε τεχνολογία αιχμής, κομψότητα και design με φόντο τη θάλασσα, βλέποντας από κοντά τα πιο εντυπωσιακά βαυαρικά μοντέλα, βιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.
Το «The BMW Oikos» αποτέλεσε σημείο αναφοράς με την BMW να επαναπροσδιορίζει την έννοια της premium κινητικότητας.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «The BMW Oikos» ήταν η ολοκαίνουρια αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, η οποία πραγματοποίησε αποκλειστική πανελλαδική πρεμιέρα στη μεγάλη γιορτή της BMW.
Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας και διαθέτει τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο και πολυτελές εσωτερικό. Η BMW iX προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 ίππους (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive).
Επίσης, οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με τη χαρακτηριστική άνεση που προσφέρει απλόχερα η μάρκα, καθώς και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες τους.
Τις εντυπώσεις, τα βλέμματα και τα αμέτρητα φωτογραφικά ενσταντανέ έκλεψε η νέα κορυφαία BMW M5 των 727 ίππων, η οποία για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID, αλλά και η άκρως εντυπωσιακή BMW XM.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 προσέλκυσαν τους φίλους της ηλεκτροκίνησης και όχι μόνο, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους, ενώ δεν έλειψαν τα ευπώλητα μοντέλα BMW, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι αγαπημένες του κόσμου BMW X1 και X2.
Το «The BMW Oikos» άνοιξε τις πύλες του στις 30 Μαΐου με ένα φαντασμαγορικό opening night με τη Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, Christopher Puth.
Σε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κ. Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και σχολίασε χαρακτηριστικά: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των επίσημων εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής εμπειρίας για τους πελάτες μας».
Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους χορευτές που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show.
Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα, ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την DJ και παραγωγό, Xenia Ghali.
Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «The BMW Oikos», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW σε μία πανέμορφη παραλιακή διαδρομή υπό την καθοδήγηση των έμπειρων εκπαιδευτών του Κέντρου Ασφαλούς Οδήγησης Driving Academy.
Επίσης, συμμετείχαν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες και έζησαν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO. Μία BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στο δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.
Η εκδήλωση «The BMW Oikos» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση νέων μοντέλων, αλλά μια διαφορετική και πρωτοπόρα εμπειρία που ανέδειξε τη δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.
Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος με στόχο την κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου, εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.