Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Cartier, Richemont, ανακοίνωσε την Παρασκευή πωλήσεις καλύτερου του αναμενόμενου, καθώς οι πλουσιότεροι καταναλωτές συνέχισαν να αγνοούν την παγκόσμια μακροοικονομική αβεβαιότητα.
Τα έσοδα του ελβετικού ομίλου πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση στα 5,17 δισ. ευρώ (5,79 δισ. δολάρια) το τρίμηνο έως το τέλος Μαρτίου, πάνω από τα 4,98 δισ. ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές σε δημοσκόπηση της LSEG.
Η αύξηση των πωλήσεων του δ’ τριμήνου καθοδηγήθηκε από τη διψήφια αύξηση στο τμήμα Jewellery Maisons του ομίλου, το οποίο περιλαμβάνει τις Cartier, Van Cleef & Arpels και Buccellati.
Αλλά, οι πωλήσεις μειώθηκαν στον τομέα των εξειδικευμένων ωρολογοποιών της εταιρείας, ο οποίος περιλαμβάνει τις μάρκες Piaget και Roger Dubuis, με αιχμή τα αδύναμα στοιχεία από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
«Αυτή η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με την πειθαρχία των λειτουργικών εξόδων και τις στοχευμένες αυξήσεις των τιμών, βοήθησε στο περιορισμό των επιπτώσεων του υψηλότερου κόστους των πρώτων υλών, κυρίως του χρυσού, στην κερδοφορία μας», ανέφερε η Richemont στην ανακοίνωσή της.
Η Richemont προχώρησε πρόσφατα σε αυξήσεις τιμών στα εμπορικά σήματα Cartier και Van Cleef & Arpels μετά τις αυξήσεις δασμών από τον Τραμπ, σύμφωνα με την Jefferies. Στο τελευταίο τρίμηνο, η μονάδα κοσμημάτων του ομίλου σημείωσε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.