Πρόκειται για το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας N και την πιο ριζοσπαστική ως σήμερα συμβουλή της μάρκας στην κατηγορία των αθλήματα σεντάν.

Βασισμένο στην πλατφόρμα E-GMP και εξοπλισμένο με μια αναβαθμισμένη, υγρόψυκτη μπαταρία 84,0 kWh, το Ioniq 6 N υπόσχεται σταθερή απόδοση επιπλέον και στις πλέον απαιτητικές συνθήκες. Οι 2 ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν συνολικά 609 ίππους, ενώ με ενεργοποιημένο το πρόγραμμα N Grin Boost, η ισχύς ανεβαίνει στους 650 ίππους, εξασφαλίζοντας ένα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δεύτερα.

Η τετρακίνηση με τη μεταβαλλόμενη κατανομή ροπής, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και τα προηγμένα προγράμματα λειτουργίας, όπως το N Drift Optimizer, ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Κάτι που ισχύει και για το N Active Sound+ που ντύνει ηχητικά τις μετακινήσεις, αλλά και το ψηφιακό «κιβώτιο» N e-Shift που μιμείται την αντίληψη αλλαγών σχέσεων.

Ο σχεδιασμός ακολουθεί το πνεύμα των επιδόσεων, με επιθετικούς προφυλακτήρες, πίσω διαχύτη, σταθερή αεροτομή και τροχούς 20 ιντσών. Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο αθλήματα χαρακτήρας, με μπάκετ καθίσματα, μπλε ραφές, τιμόνι με κουμπιά N και ειδικές ενδείξεις στο ψηφιακό ταμπλό.

Με το Ioniq 6 N, που θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο σε μια τιμή που δεν θα ξεπερνά τις 76.000 ευρώ, η Hyundai θέλει να δείξει πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι συναρπαστική, χωρίς συμβιβασμούς στην ευχέρεια ή την πρακτικότητα.