«Έχουμε επιλέξει να πάρουμε το μέρος των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το λεωφορείο και δίνουν τον δικό τους αγώνα για να πάνε στη δουλειά τους με υπομονή και αξιοπρέπεια. Αν θέλουμε να το βελτιώσουμε αυτό, η λύση είναι να βγάλουμε τα ΙΧ και τα ταξί από τις λεωφορειολωρίδες» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών κατά την τοποθέτησή του στην κοινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου με την Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας.
Ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν είναι πρόθεσή μας να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ταξί», αλλά «να εξυπηρετηθούν όσοι δεν έχουν χρήματα, ο συνταξιούχος, ο φοιτητής, όσοι παίρνουν το λεωφορείο», εξήγησε ότι «δεν προτάθηκε μεστός απαγόρευση». Επέμεινε, ωστόσο, ότι σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου «δίνεται προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» και στα «πιο γρήγορα, πιο αξιόπιστα δρομολόγια λεωφορείων».
Με στόχο να γίνουν «οι πόλεις μας βιώσιμες», ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης αναφέρθηκε και στην απόπειρα που καταβάλλεται για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων και με ηλεκτρικά. «Εμείς δεν το καταφέραμε, οι επόμενες γενιές θέλουμε να κυκλοφορούν στις πόλεις μας και να αναπνέουν οξυγόνο αντί για καυσαέριο», όπως είπε, ενώ εμφανίστηκε ανοιχτός σε βελτιωτικές προτάσεις , συμπληρώνοντας προς την αντιπολίτευση ότι «γενική κριτική χωρίς να παίρνουμε θέση υπέρ μιας πρότασης δεν έχει ουσία».
Από την πλευρά της η αντιπολίτευση προέταξε τον διάλογο αντί της σύγκρουσης με τους οδηγούς ταξί, ενώ κατήγγειλε τον εισπρακτικό χαρακτήρα των νέων ρυθμίσεων.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης σχολίασε πως η τροποποίηση του ΚΟΚ δεν πρέπει να είναι μόνο μια εκγύμναση με στόχευση τις κυρώσεις, αλλά την πρόληψη με έμφαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος από τον ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε πως ο νέος ΚΟΚ συνιστά «νέο τιμοκατάλογο παραβάσεων» αναφερόμενος στην έννοια της «υποτροπής» που εισάγεται με το νομοσχέδιο.