Ο λόγος της επανεξέτασης της στρατηγικής τους απέναντι στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι άλλος από τη σχετικά χαμηλή ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα στην ευρωπαϊκή τσαρσί που υπολείπεται σε σχέση με τις προβλέψεις.
Έτσι η έναρξη της παραγωγή της νέας Stelvio φαίνεται να μετατίθεται για το φθινόπωρο του 2026, ενώ αρχικά είχε προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025. Το χρονικό αυτό κενό ήταν απαιτείται για την ανάπτυξη και μιας υβριδικής εκδοχής της Stelvio -πιο πιθανή είναι μια plug-in υβριδική έκδοση- που θα πωλείται παράλληλα με την αμιγώς ηλεκτρική.
Η νέα γενιά του μεγάλου SUV θα βασίζεται στη τιμή πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα Giorgio. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει επιπλέον τεχνικές και χρονικές απαιτήσεις για την εξέλιξή της.

Η ξανακοίταγμα των σχεδίων δεν φαίνεται -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- να επηρεάζει το χρονοδιάγραμμα της επίσης νέας Giulia , η οποία εξακολουθεί να αναμένεται εντός του 2026.
Η πιθανή καθυστέρηση της Stelvio πάντως ενδέχεται να φρενάρει τα πλάνα της Stellantis για την τόνωση της παραγωγικής δραστηριότητας και την ενίσχυση της απασχόλησης στα εργοστάσιά της στην Ιταλία.