«Εργαζόμενος – Debbie Downer»: Μήπως είστε ο τύπος του υπαλλήλου που κανείς δεν θέλει να προσλάβει

19 hours ago 5

Η Debbie Downer είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας του αμερικανικού κωμικού σόου Saturday Night Live, που έκανε το ντεμπούτο του το 2004 και έγινε συνώνυμο με τα άτομα που καταστρέφουν τις κοινωνικές εκδηλώσεις διακόπτοντας τις συζητήσεις, κάνοντας αρνητικά σχόλια.

Αν ρωτήσετε την Donna Morris, υπάρχει μια συμπεριφορά που αποτελεί το απόλυτο κόκκινο πανί για την εξέλιξη ενός εργαζόμενου: όταν κάποιος είναι «Debbie Downer».

Η Morris είναι εκτελεστική αντιπρόεδρος και επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού στη Walmart από το 2020. Πριν από τον σημερινό της πόστο, πέρασε 17 χρόνια στην Adobe, σε διάφορες ηγετικές θέσεις. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, έμαθε ένα ή δύο πράγματα για τις κόκκινες σημαίες στο γραφείο.

«Κανείς δεν θέλει να προσλάβει έναν εργαζόμενο- Debbie Downer», λέει στο CNBC Make It.

«Αυτού του είδους τα άτομα είναι  μονίμως αρνητικά. Ξέρεις ότι όταν θα εμφανιστεί και θα μεταφέρει το πρόβλημα, ποτέ τη λύση» τονίζει.

Ένας «Debbie Downer» μπορεί επίσης να είναι επικριτικός στις ιδέες και τους στόχους ή  βάζει συχνά εμπόδια σε νέα σχέδια και προοπτικές.

Μια τέτοια συμπεριφορά τους δυσκολεύει να συνάψουν τις επαφές που απαιτούνται για να αναρριχηθούν στην εταιρική κλίμακα ή να τους εμπιστευτούν τα αφεντικά και οι διευθυντές τους σε νέα projects.

«Πώς να προκόψετε πραγματικά» κατά την Morris

Υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τους επιτυχημένους υπαλλήλους από εκείνους που δεν τα καταφέρνουν, σημειώνει η Morris, που ξεκαθαρίζει πως έχει υψηλή εκτίμηση για τους εργαζόμενους που «παράγουν αυτό που περιμένεις, τη στιγμή που το περιμένεις», λέει.

«Είναι καλύτερα να παραδίδετε την εργασία σας νωρίτερα παρά καθυστερημένα. Ακόμη καλύτερα είναι  να παράγετε περισσότερα παρά λιγότερα».

Μια άλλη σημαντική ένδειξη για τον καλό υπάλληλο, κατά την Morris, είναι πως «φαίνεται ανοιχτός σε ευκαιρίες και ανασκουμπώνεται αναλαμβάνοντας περισσότερα καθήκοντα. Ή εντοπίζει ένα πρόβλημα έχοντας παράλληλα τη λύση του  ή ζητά βοήθεια εγκαίρως».

Βοήθεια σε νέους συναδέλφους

Μπορείτε να δείξετε ότι διαθέτετε αυτού του είδους τη συμπεριφορά προσφέροντας βοήθεια ακόμη και όταν δεν σας ζητείται, όπως το να προσφέρεστε εθελοντικά να καθοδηγήσετε έναν νέο συνάδελφο ή να παρουσιάσετε μια ιδέα που λύνει ένα πρόβλημα με το οποίο ασχολείται ο εργοδότης σας.

Η επίδειξη «διανοητικής περιέργειας», όπως η έρευνα για ένα νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ή ένα νέο λογισμικό που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, και στη συνέχεια η ανταλλαγή των συμπερασμάτων σας με το αφεντικό ή τον διευθυντή σας, είναι επίσης πολύ σημαντική, σύμφωνα με τον Μάικλ Ράμλετ, διευθύνοντα σύμβουλο της παγκόσμιας εταιρείας πληροφοριών δεδομένων Morning Consult.

naftemporiki.gr

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-