«Θέλουμε να εδραιωθούμε στην ελληνική τσαρσί ως νούμερο ένα υγιεινό σνακ στην κατηγορία του» σημειώνει ο κ. Στοφόρος. Σε ό,τι αφορά τις αγορές του εξωτερικού, στόχος της εταιρείας είναι να θέσει πιο σταθερές βάσεις σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείταi, όπως η Μέση Ανατολή, χώρες της Βόρειας Ευρώπης και τα Βαλκάνια.
Σημαντική, όπως εξηγεί, για την περαιτέρω ξετύλιγμα της Nutree ήταν και η ευεργεσία του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward, στο οποίο εντάχθηκε η εταιρεία πριν από κατά πρόσβαση έναν χρόνο.
«Και μόνο το γεγονός ότι γνωρίσαμε την οικογένεια Καραμολέγκου μέσω του προγράμματος, τα λέει όλα από μόνο του» υπογραμμίζει ο κ. Στοφόρος.
Πρόκειται για το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί ο ΟΠΑΠ σε σύμπραξη με την Endeavor Greece, το οποίο υποστηρίζει συνολικά 81 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από εξωστρεφείς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντάς τους τεχνογνωσία και συμβουλευτική για να ξεπεράσουν εμπόδια που αντιμετωπίζουν, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναπτυχθούν.
Στο περιορισμοί του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward, το πρώτο ΟΠΑΠ Forward TALKS που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Μαΐου, στο Μουσείο Μπενάκη, εγκαινίασε μια νέα πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ επιχειρηματιών και στελεχών του ευρύτερου οικοσυστήματος καινοτομίας σχετικά με το μέλλον της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να εμπνευστούν οι επιχειρηματίες, να γνωρίσουν τις ιστορίες επιτυχίας των εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, αλλά και σημαντικών επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο.